Služby
Nabízím pomoc s:
✓ vytříděním a uspořádáním věcí v domácnosti
✓ organizací úložných prostor
✓ vytvořením nových návyků pro lehčí domácnost

Kdy se tato služba hodí?
✓ Máte přeplněný šatník, komoru, spíž... a těžko se v tom vyznáte.
✓ Nemůžete najít věci, nic nemá svoje místo.
✓ Třídění věcí vás nebaví a nechce se vám do něj.
✓ Těžko se zbavujete věcí kvůli citové vazbě.
✓ Chcete se naučit, jak nehromadit zbytečnosti.


Odkládací komora

Po 4 hodinách - s využitím stávajících regálů
Jak to probíhá?
1
Ujasníme si vaši představu.
Jaká je vaše vize pro daný prostor? Co je pro vás důležité? Co vám v současném uspořádání nevyhovuje?
2
Začneme s tříděním.
Navrhnu, jakým způsobem se do toho pustit. Typicky procházíme jednu věc po druhé a vy se rozhodujete, co si nechat a co poslat dál.
3
Budu vám oporou.
Pokud pro vás bude rozhodování těžké, pomohu vám posouvat se dál pomocí inspirujících otázek a koučovacích technik. Pomůžu vám udržet tempo a neztratit náš cíl z očí.
4
Uspořádám vše zpátky.
Věci, které zůstanou, vrátím zpět přehledně a funkčně, případně navrhnu lepší systém ukládání.

„Jana přišla, vyslechla a dala se ihned do práce. Díky ní už nemám z naší spižírny stres, ale chodím se tam pravidelně ‘kochat’.“ (Lucie)
„Jana jde cíleně k věci, nenechá mě zabřednout do zbytečných úvah a dilemat. Umí výborně vnímat, kdy být empatická a kdy naopak rázně zakročit. Nerozhoduje za mě, jen klade báječné otázky…a pak už prostě nějak vím sama, jak s čím naložit.“ (Kateřina)

Garáž, kde nic nemělo svoje místo

Po 4 hodinách
Co tím získáte
✓ Radost a lehkost
✓ Přehlednou a harmoničtější domácnost – nevyřešené, nevyužívané věci jsou jako koule u nohy
✓ Ušetřený čas – věci rychleji najdete a méně času strávíte úklidem
✓ Pocit kontroly nad domácností i svým životem
✓ Nový pohled na věci a prostor – odnesete si dovednosti, které můžete využívat dlouhodobě
Podívejte se, co o naší spolupráci říkají moji klienti.


Šatna, kde se dlouho nic nevytřídilo

Po 4 hodinách
„Jana dokázala z velkého chaosu s lehkostí vytvořit harmonické prostředí, které přináší radost a klid. Jsem za její pomoc moc vděčná.“ (Anna)
„Jana nám několikrát pomáhala vytřídit věci před stěhováním. Její praktický a citlivý přístup je super. Přesně to, co jsme potřebovali.“ (Pavel)
Co je dobré vědět?
-
Typická délka jedné spolupráce je 3 až 5 hodin. – více si přečtěte na mém blogu Jak dlouho to bude trvat.
-
Vaše přítomnost je potřeba po celou dobu.
-
Pauzy zařazujeme podle potřeby.

Ceník
Start
2 900 Kč
3 hodiny spolupráce
-
Vstupní konzultace a ujasnění vize pro daný prostor
-
Použití koučovacích technik
-
Pytle na odnos odpadu a vyřazených předmětů
-
V případě společné přípravy na stěhování: Půjčení 60 banánových krabic na 1 měsíc zdarma
Plus
4 700 Kč
5 hodin spolupráce
-
Vše z balíčku Start
a k tomu navíc:
-
Odnos tříděného odpadu do nejbližších popelnic
-
Doporučení na konkrétní místa v okolí, kam zanést nepotřebné věci (charity, sběrná místa, reuse centra)
Komplet
6 800 Kč
5 hodin spolupráce + podpora na dálku
-
Vše z balíčků Start a Plus
a k tomu navíc:
-
Váš osobní soupis kroků pro udržení nových návyků a jejich připomenutí
-
Podpora po chatu/telefonu (3 x 20 minut)
V případě potřeby lze dohodnout individuální podmínky.
Storno podmínky: dohodnutou spolupráci lze bezplatně zrušit nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem. Při zrušení později účtuji storno poplatek 900 Kč. Pokud jsem již na cestě nebo na místě, klient hradí i cestovní výdaje.
Cestovné: pokud za vámi cestuji autem více než 20 km od mého působiště u Hradce Králové, účtuji 5 Kč za každý ujetý kilometr. Když je to možné, dávám přednost cestování vlakem – v takovém případě se cestovné odvíjí od ceny jízdného a zahrnuje i související náklady.
Nabízím také dárkové poukazy.

